اینم خرید کردن ما بود مثلا...
 
وبلاگ محبان امام مهدی(عج).
پایگاه مقتل نسخه چهارم
 
 

سلام به همگی

این دو هفته که حقیر بعد از برگشتن از راهیان نور نبودم ؛ یه تصادفی برای بنده پیش اومد که نمیخواستم اینجا بنویسم اما با توجه به نزدیک شدن ایام فاطمیه ی دوم شاید گفتنش خالی از لطف هم نباشه و بی ربط هم نیست:::...

دقیقا روزی که از سفر راهیان نور برگشتم میخواستم برم برای خونه خرید کنم چون هیچی توی خونمون نداشتیم.

بنده همیشه با موتور عزیزم بیرون میرم اون روز هم مثل همیشه با موتورم رفتم خرید ؛ پشت چراغ قرمز چهار راه پارک وی ترمز کردم و بعد از حدود ۳۰ثانیه یه صدای ممتدی شنیدم حتی فرصت نکردم پشت سرم رو نگاه کنم و بومب یه تاکسی ون از پشت با سرعت به من زد و 150-100متر مارو جلو فرستاد یعنی وسط چهار راه شلوغی که صد ها ماشین در حال عبور بودن از موتور که جدا شدم سینه ام خورد به سپر جلوی یه پیکان که با سرعت در حال عبور بود و دنده هام سینه ام خرد شد.

موتور نازنین ام که رنگ آفتاب رو ندیده بود زیر چرخ های ون له شد.گواهی نامه هم که نداشتم بیمه قبول نکردن

 و همه فهمیدن که من تصادف کردم البته به جز خواجه حافظ شیرازی

زیاد پر حرفی نکنم و سرتون رو درد نیارم...

خودم که ۴شبانه روز روی تخت بیمارستان خوابیدم و موتور نازنینم هم که دو و نیم ملیون تومن خریده بودمش له شد؛هنوز هم نرفتم درستش کنم و عشق ام که هیاته هم فعلا نمیتونم برم همه ی بدنم خونی شد بقیه ی بدنم هم کبود شد که تا حالا هم خوب نشده و لباس عیدم هم که...

و اما اصل کلام:::...

دنده های بنده که شکست پزشک ها ازم پرسیدن چند  سالته؟؟؟گفتم: مثلا ۹۱سال گفت پس باید۹۱روز درد رو تحمل کنی یعنی به اندازه هر سال زندگی ات یه روز و بعد از ۹۱روز خوب میشی.)

همه ی حرف من اینجاست که به خاطرش این خاطره رو تعریف کردم:

حالا که اینطوری هست حضرت زهرا باید ۱۸روزه بهبود می یافتند اما حیف که فقط سینه نبود سلمان فارسی به امیرالمومنین عرضه داشت که حضرت زهرا به من فرمود :(هر مصیبتی که سرم آمد از آن میخ گداخته ی در بود)

 

لــــعــن الــلــه قــاتــلــی یـــا  فاطــمــه الــــزهـــرا

 


نظرات شما عزیزان:

منتظر
ساعت21:07---29 فروردين 1391
سلام
صرفا جهت اطلاع
شما خیلی وقته لینک ما هستید
باعنوان
43- وبلاگ محبان امام مهدی
یاحق
التماس دعا


سید محسن
ساعت11:25---29 فروردين 1391
سلام
ممنون از لطفت
پیوند شدی شما هم

یاعلی


پایگاه مذهبی علمدار علیه السلام
ساعت20:12---25 فروردين 1391
امامم مهدی جان ! من و پینجره و جمعه ، دست در دست انتظار پشت حوصله باغ بیدار نشسته ایم تا مبادا روزی که می آیی خواب به سراغمان بیاید!

....................

ما منتظرانیم تا صبح ظهورش................


پاسخ:یا صاحب الزمان روحی لک الفداء


صادق
ساعت11:27---25 فروردين 1391
بخشودگی اهل گنه در صف محشر



وابسته به یک گردش چشمان حسین است



............................



ان شاء الله 5 اردیبهشت مسافر کربلا هستم ، امیدوارم دعای خیرتان را بدرقه راهم کنید. ( خواهشا حلال بفرمایید )







عزیزان ،



اگه سخنی (حرف دلی) دارید که دوست دارید داخل ضریح امام حسین ع برسد ، من تصمیم دارم نظرات شما عزیزان را تا 3 اردیبهشت پرینت بگیرم و با خودم ببرم.پاسخ:وای یا حسین ابن علی دعا ی خیر بدرقه راهتون یا حسین


پایگاه شهدای تیکدر
ساعت23:59---24 فروردين 1391
سلام با یه پست جدید به روزم بیای خوشحال میشم

یا علی
پاسخ:سلام حتما میام وهاب جون


فدایی
ساعت17:45---24 فروردين 1391
حکایت دعوا بر سر < خال > از زمان خواجه حافظ شیرازی آغاز گردید و تا زمان معاصر ما کشیده شد ! داستان با بیتی از اشعار حافظ شروع گردید . سپس صایب تبریزی در سالهایی بعد بگونه ای انتقادی و با الگو برداری از اصل شعر حافظ را محکوم به اشتباهش کرد و نهایتا شهریار پاسخی زیبا و شنیدنی برای صایب تبریزی سرود



حافظ

اگر آن ترک شیرازی بدست آرد دل ما را به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را



منتظر حظور و نظر گرم شما بزرگوار هستم

سلام بزرگوار الان حالتون چطوره بهترید الحمدولله

میدونم چی میگید چون یه بار شاخ به شاخ به یه پیکان بیرحم زدم که 2 ماه خونه نشین شدم پای مبارک از سه جا شکست

در هر حال خیلی ناراحت شدم

انشاالله به حق مادرمون خوب خوب شی انشاالله
پاسخ:سلام این بحث چی بود منظورتون رو نفهمیدم اما یکان که...


نغمه هاي آسماني
ساعت12:18---24 فروردين 1391
سلام

بلا به دور

اميدوارم حالتون بهتر بشه
پاسخ:سلام ممنون بازم ممنون


منصور
ساعت11:37---24 فروردين 1391
عشق یعنی سیلی و ضرب غلاف

عشق یعنی عین یعنی شین و قاف

عشق یعنی سیر از دنیاشدن

عشق یعنی معنی غوغاشدن

عشق یعنی دیدن مردی ز زن

عشق یعنی روح واحد در دو تن

عشق یعنی سرو باغ یاس بین

عشق یعنی چشمه احساس بین

عشق یعنی عاشق گوهرشدن

عشق یعنی پشت در کوثر شدن

عشق یعنی قل هو الله احد





فاطمه علیها السلام به روایت اهل بیت(ع).............منتظرمپاسخ:سلام ممنون


منصور
ساعت11:37---24 فروردين 1391
عشق یعنی سیلی و ضرب غلاف

عشق یعنی عین یعنی شین و قاف

عشق یعنی سیر از دنیاشدن

عشق یعنی معنی غوغاشدن

عشق یعنی دیدن مردی ز زن

عشق یعنی روح واحد در دو تن

عشق یعنی سرو باغ یاس بین

عشق یعنی چشمه احساس بین

عشق یعنی عاشق گوهرشدن

عشق یعنی پشت در کوثر شدن

عشق یعنی قل هو الله احد





فاطمه علیها السلام به روایت اهل بیت(ع).............منتظرمپاسخ:سلام ممنون مبام باشه


میلاد
ساعت10:50---24 فروردين 1391
اون راننده رو ولش کردین ؟
پاسخ:ولش کردم ولی اون مارو ول نمی کرد دیه ام رو گرفتم ها اینقدر هم با اخلاص نیستم


پایگاه شهدای تیکدر
ساعت16:26---23 فروردين 1391
سلام ممنون که اومدی

همچنان براتون آرزوی سلامتی دارم

در پناه حق


پاسخ:سلام من ممنونم بازم ممنون یا حق


زهرا
ساعت13:13---23 فروردين 1391
سلام بر شما

نه منظورم این نبود!!! منظورم این بود که خدارو شکر نمردید!!!!پاسخ:سلام علیکم متوجه شدم ما کاش اونطوری بود کاش... مرگ شروع زندگی دوباره که خیلی بهتره


فاطمه سادات منتظرالظهور
ساعت12:31---23 فروردين 1391
سلام و خدا قوت
برای شما از واجباته که گواهینامه بگیرین!
این جمله از نظر قبلیم جا مونده بود
با رزمایش 17 کشور غربی و عربی در شمال اردن!!!!!بروزم بهم سر بزنین خوشحالم میکنید
در پناه مهدی فاطمه (ع)


میلاد
ساعت10:53---23 فروردين 1391
سلام رفیق

خدا بد نده ...

زود تر میگفتی با کمپوت خدمت میرسیدیم

الان که خوبی ؟

درد نداری ؟

همه جات سالمن ؟

انشاالله که همیشه تنت سلامت باشه ...



والا چی بگم ، بعضی راننده ها خواب تشریف دارن و انگار نه انگار دارن رانندگی میکنن ... سر منم در اومده ولی نه بشدت شما ...

امیدوارم که هر چه زودتر بهبودی کاملت رو بدست بیاری ...

واسه ی همه ی مریضا دعا کنیم ...



از فاطمه گفتی و دلم رو بدرد آوردی ...



بر حاشیه ی برگ شقایق بنویسید

گل طاقت بین در و دیوار ندارد ...



یا فاطمه جان ، زبانم قاصر است از ذکر مصیبتها و دردهای تو ...



سکوت میکنم و منتظر روزی میمانم که با مهدی تو ، برای تو ، در بقیع تو ، حرمت را خواهیم ساخت ، انشاالله



یا حسین
پاسخ:سلام علیکم همسنگر گفتم دیگه داداش هفته ی بعد که عمل سوم رو انجام بدم خوب میشم عیر از دست چپم رو که به زحمت تکون میدم و به زحمت نفس میکشم و نشسته میخوابم و کل پاهام کبود شده نه بقیه ی تنم سالمه ممنون این راننده هم گیر ما افتاد دیگه از ما که گذشت مادری را دیگر/در خانه پیش چشم دختر نزنید


دختری در انتظار مهدی
ساعت23:28---22 فروردين 1391
سلام علیکم ...

با دومین مطلب در خدمتتون هستم خوشحال میشم بیاین و با نظرتون همراهیم کنید

یا علی[گل]
پاسخ:سلام علیکم با اینکه اولیش رو نخوندم دومیش رو چشم میخونم


ياحق
ساعت20:52---22 فروردين 1391
بسم الله الرحمن الرحيم


سلام عليكم از وبلاگ حوزه علميه آيت الله ايرواني تهران هم ديدن نماييد و شبهات اعتقادي و سوالات شرعي وغيره خود را با ما مطرح نماييد و همچنين در صورت تمايل ما را با نام (حوزه علميه آيت الله ايرواني تهران) لينك نماييد و سپس به ما اطلاع دهيد كه با چه نامي شما را لينك كنيم



پاسخ:سلام بزرگوار چشم انجام میشه


ياحق
ساعت20:50---22 فروردين 1391
بسم الله الرحمن الرحيم

سلام عليكم از وبلاگ حوزه علميه آيت الله ايرواني تهران هم ديدن نماييد و شبهات اعتقادي و سوالات شرعي وغيره خود را با ما مطرح نماييد و همچنين در صورت تمايل ما را با نام (حوزه علميه آيت الله ايرواني تهران) لينك نماييد و سپس به ما اطلاع دهيد كه با چه نامي شما را لينك كنيم


پاسخ:سلام بزرگوار چشم انجام میشه


یاسر
ساعت18:02---22 فروردين 1391

نه بابا اول که دلم برا شما سوخت بعدش یاد موتور نازنینت افتادم


عشق يعني يه پلاك
ساعت17:24---22 فروردين 1391
تو اتفاقي ك براتون افتاد طوري برامون تعريف كردين كه ناراحت نشدم كلي هم خندم گرفت. انشالله هميشه سلامت باشين.



اما اين يه جمله آخرتون جيگرم رو آتيش زد بميرم برا حضرت زهرا
پاسخ:آخه میدونین روضه که نمی خونیم من خودم هم به خودم هزار بار خندیدم ممنونم یا فاطمه الزهرا


شوکران
ساعت16:54---22 فروردين 1391
سلام

عجب

شما که گواهی نامه نداری نباید سوار بشی اصلا برادر من

الان بهتری؟؟

انشاالله که زود خوب بشی

آخ، آره اون میخپاسخ:سلام من گفتم گواهی نامه ندارم اما همونطور که در پروفایل بنده مشاهده می کنین بنده در رشته ی کراس150سی سی مقام چهارم کشو ر رو آوردم


زهرا
ساعت16:42---22 فروردين 1391
سلام. خدا خیلی رحم کرده یه وقت خدا بیامرز نشدید!!!!
اشکال نداره خوب میشید انشالله !!
یاعلی


فاطمه
ساعت15:34---22 فروردين 1391
یعنی اینقدر ضرب دیدید؟؟؟؟



چرا خوب نشید؟؟



ان شالله به امتحانای خردادتون میرسید.یادش بخیر مدرسه!!!
پاسخ:شنیدن کی بود مانند دیدن


فواد
ساعت15:29---22 فروردين 1391
شهادت دور از جونت سپهر جان ولی اون موقع میگفتن جوون مرگ شده جون ناکام الته دور از جونت
ایشالا این عمل سومیتم به خیر باشه ولی بیشتر مواظب باش اگه خودتم رعایت کنی بقیه مواظب نیستن .
من خودم همین قبل عیدی از تو پیاده رو قدم میزدم سر کوچه یه ماشین از تو کوپه اومد بیرون من فکر کردم خیر سرش منو دیده یا کنار دستیش بهش میگه با خیال راحت اومدم رد شم از جلوش نگو ندیده روش به طرف پنجره ش بوده ادم به این بزرگی ندیده با ماشینه اومدم وسط خیابون هرچی میزنم تو ماشینش که هوی بابا انگار نه انگار .. اون کنار دستیش بدتر از خودش منو دیده چی نمیگه بهش . خدا بهم رحم کرد خیابون خلوت بود وگرنه ماشین بهم میزد .. وقتی هم بهش اعتراض میکنم میگه چرا از وسط خیابون رد میشی
نتیجه میشه پیاده رو مث خیابون بدون ولی خط عابر پیاده ش هنوز نزاشتن


فواد
ساعت14:44---22 فروردين 1391
سلام ایشلا به حق حضرت زهرا بهتر بشی داداشی .. صد البته که نتیجه اخلاقی پست شما حضرت زهراست ولی منظورم اینه که از این به بعد بیشتر مواظب باش دیگه ردیف اول نیا یرو یه گوشه بعدشم هیچوقت ردیف اول نباش موتور از بی ایمن ترین وسایل حمل ونقل بچه جون .. کلاه ایمنی هم سر میزاری یا نهپاسخ:سلام ان شاءالله فعلا سومین عمل جراحی ایم هفته ی دیگه اس آره دیگه کلاه ایمنی ؟؟؟!!! از چی سخن به زبان می آوری عزیز من فقط کلاه رو دکوری خرید بودم تو این گرما کلاه؟؟؟ در ضمن بهتر که نبود و گرنه گردنم هم شکسته بود و به آرزوی دیرنه ام شهادت رسیده بودم

فاطمه
ساعت14:24---22 فروردين 1391
بمیرم بی بی براتون....

فاطمه
ساعت14:23---22 فروردين 1391
راهیا نور خوش گذشت؟؟؟ تاحالا رو نکرده بودید؟؟



خدابهتون خیلی خیلی رحم کرده...



خداییش خیلی بد تصادف کردین.بیمارستان خوش گذشت؟؟؟ استراحت و کمپوت و فرار از درساتون؟؟



حالا چراغ سبز بوده شما وایساده بودید یا قرمز؟؟؟ اصل کلام شما مقصر بودید یا ون؟؟؟



این تجربه شد تا وقتی گواهینامه نگرفتید پشت موتور گرون قیمت نشینید اما اگه خواستید موتور پلاستیکی اشکالی نداره!!!!!



حالا چند روز قراره درد تحمل کنید؟؟؟
پاسخ:همش اشک بود و عشق .فقط توی همین وبلاگ سه بار عرض کردم خیلی... از بد یه کم ... استراحت و کمپوت به قیمت دونیم ملیون تومن موتور و بالای 5 ملیون عمل جراحی و بیمارستان خوبه برنامه ریزی داشتم درسهام رو خوندم و گرنه من که تا خرداد هم خوب نمیشم خیر چراغ قرمز بود و خیلی مونده بود سبز شه من مقصر نبودم چهار راه پارک وی جایی که از بزرگراه چمران که همه با سرعت جت میرن میرسه به چراغ قرمز بعد هم میره طرف تجریش بنده دو سال که این موتورم رو دارم ریا نباشه اولین تصادف و احتمالا آخرین تصادفه که ما یا به شهادت آرزوی دیرنمون میرسیم یا اینکه مطمئنا دیگه هیچ کس برام موتور نمی خره عمل جراحی دومم هفته ی پیش بود که دو هفته ی بعد عمل سوم هست و بعدش طول میکشه خوب میشم که ان شاءالله نشم


raha
ساعت14:20---22 فروردين 1391
سلام همسنگر گرامی

خداقوت انشاله که هر چه زودتر روبه راه بشد و سلامتیتون را بدست بیارید

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله : اولین کسی که وارد بهشت می شود حضرت زهرا سلام الله علیها است
پاسخ:سلام ممنون بازم ممنون از توجهتون و غیر از این هم نباید بشود ...


منصور
ساعت13:49---22 فروردين 1391
پاسخ:ممنون از توجهتون

مستضعف
ساعت13:38---22 فروردين 1391
سلام.پست قشنگی بود.خسته نباشید.;کامل خوندمش
پاسخ:سلام ممنون ازتون


زهره
ساعت5:41---22 فروردين 1391
الهی داد از این دل داد از این دل / کنار قبر زهرا کرده منزل



بگو زهرا زجا خیزد ببیند / که اشک دیده کرد خاک او گل . . .



شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تسلیت




پاسخ:شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر شما هم تسلیت


پایگاه شهدای تیکدر
ساعت0:28---22 فروردين 1391
سلام آپم

نظر یادت نره
پاسخ:سلام باشه چشم اومدم


فانوس 90
ساعت23:37---21 فروردين 1391
سلام و خدا قوت

ایام فاطمیه بر شما تسلیت.

با مطلب ((از چه بیم داری اخوی؟)) به روزیم.

به وبلاگمون بیایید و نظرتون رو در مورد صحبت های اخیر جناب هاشمی بگید .

به نظرتون مذاکره با آمریکا میتونه به سود کشورمون باشه؟

منتظر حضور گرم و نظرتون هستیم.

یا زهرا


پاسخ:سلام ایام فاطمیه بر شمه هم تسلیت چشم اومدم باشه اوکی


فواد
ساعت23:31---21 فروردين 1391
سلام سپهر جون الان چطوری خوبی؟ وای خدا بهت رحم کرده بخدا .والا یه صدقه بده .ایشالا بهتر بشی .

خوب منظورم منتظر پست جدیدت هستم .

اما نتیجه اخلاقی این تصادف شما اینه که دیگه با موتور ردیف اول پشت چراغ قرمز وای نایستی ولی خدایش خدا بهت رحم کرده پاسخ:سلام صدقه هم دادم فعلا دستم رو هم به زور تکون میدم و نفس میکشم میدونی نتیجه اش اون یه بند آخر بود که به حضرت زهرا نسبت دادم


فاطمه سادات منتظرالظهور
ساعت23:30---21 فروردين 1391
سلام و خدا قوت هم صراط

اول اینکه چون این حقیر دست که چه عرض کنم انگشتی در طب سنتی دارم باید بگم:

آناناس التهابو کم میکنه

قلم شتر رو بعد پخت, از آبش تو خورشت ها و ... استفاده کنید زودتری استخون هاتون جوش میخوره

آب زرشک-اسفناج -دل و جیگر هم برا خون سازی موثره

و اما بعد...

جا همه عاشقا خالی هفته پیش سشنبه قم بودیم

حاج صادق آهنگران گفت که چند وقت قبل پیش دکتر رفته بود بعد کارهای پزشکی گفت بدترین نوع شکستگی چیه؟

دکترم گفت: شکستگی سینه

گفت: که فردا تا عمر داره اون سینه سینه بشو نیست

امام زمانم (ع) نشنوین آقا!

آخه فرد باردار, شکننده تره!

بمیرم مادر برات! درد بازو و غلاف شمشیر! سینه شکسته! درد سقط محسنتون!میخ افروخته!درد گوش و چشم و صورت!شدند قاتلت؟!!

یا !!!

یا درد ولایت از پا درت اورد مادر؟

الهم عجل لولیک الفرج

در پناه مهدی فاطمه (ع)


پاسخ:سلام و ممنون از توجهتون این هارو نمی دونستم ان شاءالله با اطلاع رسانی شما استفاده می کنم آره بد ترین شکستگی که نفس کشیدن هم دیگه یه کار سخته اگه سینه شکافته شده باشه دیگه با هر نفس لباس آدم خونی میشه آخ از این زمونه آدم دستش رو هم به زیر تکون میده و باید نشسته بخوابه تازه فهمیدم حضرت زهرا(س)چه می کشید


یاسر
ساعت23:14---21 فروردين 1391
امشب انگار زمين تب کرده

اختري نيست که چشمک بزند

پشت اين اين ابر سياه ،آسمان زنداني ست

سيل ِاندوه دلم در پي ِ ويراني ست

من ِ بي حوصله بي تاب ترم

نبض ِ دلواپسي ام ، عطش ثانيه هاست

رنگ ِ خوابم همه خاکستر ابر

جنس ِ بي تابي باد...

که زند بوسه مکرر به تن ِ خسته ي ياس..

راز بي تابيم امشب همه ي فاصله هاست
پاسخ:ممنون از حضورتون


یاسر
ساعت23:12---21 فروردين 1391
سلام
خوبین
انشالله که زودتر سلامتیتو بدست بیاری نمیدونم چرا وقتی صحنه تصادف رو که نوشتی میخوندم خندم گرفت ببخشید
ولی واقعا دلم برا موتورت سوخت


پایگاه شهدای تیکدر
ساعت22:51---21 فروردين 1391
سلا الان حالتون چطوره؟بی خیال لباس عید و موتور سرت سلامت دوست عزیز
انشاءاله که همیشه سالم باشید و بلا از شما دور
یا علی


سر خوش ز سبوی غم پنهانی خویشم
ساعت22:02---21 فروردين 1391
سلام

انشالله به خیر گذشته و خداوند به حق این ایام عزیز شفاتون بده

یاعلی

................



احرام آیینه



یافتم میقات من پشت دَرَست



حفظ «رب البیت» از حج برترست





رَمی شیطان کردم از امر جلیل



تا بگیرم کعبه از اصحاب فیل





بسته بودم پشت در احرام خود



رهسپر کردم به مسجد گام خود





سعی کردم تا نماند فاصله



از صفا تا مروه کردم هروَله





گفتم او شمع است و من پروانه‌‌ام



بر نگردم بی‌علی در خانه‌ام





حجّ من رخسار حیدر دیدن است



طوف من دور علی گردیدن است





آنقدر ای قبله‌ی بیت‌الحرام



دور تو گشتم که شد حجّم، تمام




پاسخ:ممنون از حضورتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ
عشقم به خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام باعث شد بنده این وب رو برای رضایت ایشان بنویسم . هدفم فقط جلب رضایت ایشان و تبلیغ اسلام است و بس . اهداف این وب رو به طور کامل توی یه صفحه ای به نام اهداف وب مفصل نوشتم اینم آدرسشwww.imammahdi313.blogfa.com/profile عزیزان یرای دانستن درباره ی ما به پروفایل نویسنده مراجعه کنن www.esgh313.blogfa.com/profile
موضوعات
اجلاس سران عدم تعهد ما رو هم مشغول کرد بهشت چیست؟ دنیا چیست؟ مولا فرمود: بالاخره راحت شدم شب قدر تاکتیک خدا برای معصومین (ع) حجاب همه جوره داره زیر سوال میره غفلت ما در برابر مسلمانان پس کجایید مدعیان خالی بند؟!! ماه بندگی هم آمد میخوای امام زمان ات رو ببینی؟ باعث افتخارمه رسول زنده ی ما کیست؟ وصیت نامه ی شهید کربلایی حجت الله رحیمی قطره ای از دریای فضائل قمر بنی هاشم ولادت امام عشق و حماسه بالاخره امتحان هامون تموم شد. ویژه نامه ی عید مبعث سالروز انتخابات88 چه معامله ای کردند شهدا با خدا یک داستان زیبا از شهادت علی آقا شهادت حضرت زینب سفارش امام خمینی به خواندن وصیت نامه های شهدا از علوم امام باقر حداقل بهره برداری هم نشده است خرمشهر شهر خون آزاد شد واقعا متاسفم عشق و تنها عشق... ترور فرهنگ شهید مفقود الاثر؟؟؟!!! یا فاطمه الزهرا دلبستگی به دنیا اینم خرید کردن ما بود مثلا... یک سند از حقانیت فاطمه (س) سینما و تلوزیون ایران در نوروز عیدتون مبارک به امام زمان پشت کردیم؟؟؟!!! پیشواز چهارشنبه سوری در مدرسه... چهارشنبه سوری دعا برای امام زمان ترور اندیشه پست ثابت
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه مقتل نسخه ی چهارم و آدرس esgh313.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در وب شما لینکتان به طور خودکار در پایگاه مقتل نسخه ی چهارم قرار میگیرد.